poniedziałek, 3 listopada 2014

Test osobowości - dosłownie

Hejka kochani ;*
co tam u was wielkim świecie?
Mam nadzieje, że tak w miarę. Bo co się dzieje u mnie?
Przeżyłam kilka ostatnich dni, to się liczy. Ale moja irytacja wobec ludzi sięga zenitu, że aż zaraz się potnę mydłem -,- .
O niektórych rzeczach nie warto wspominać, bo można tylko się  zawieść ;)
Do tego coś się dzieje z moim żołądkiem i ciągle chce mi się wymiotować ... dziś żyję tylko i wyłącznie na pepsi lub coli. Pomaga mi trochę.
Jednak moje zdrowie fizyczne różni się od psychicznego. Psychika moja czuje się o wiele, wiele gorzej....
Ostatnio zrobiłam test osobowościowy i wyszło, że moim typem osobowości jest Entuzjasta, a mój podtyp do Indywidualista.
Z tego co wyczytałam i co mnie zaciekawiło to jest to że:
"Potrafi łatwo odkryć związki między całkowicie różnymi problemami i dziedzinami, przykładowo matematyka i muzyka mają dla niego, pewne cechy wspólne."
"Stara się unikać wiążących zobowiązań."
"Zależy mu na wizerunku człowieka sukcesu. Ma bardzo dobre zdanie o sobie. Uważa, że jest najmądrzejszy, najlepszy, najbardziej lubiany."
"Bez przerwy poszukuje przygód." <---- te cytaty są o entuzjaście. Macie tu stronkę do tego http://enneagram-test.hanzo.eu/typ_osobowosci_7_entuzjasta
a teraz o Indywidualiście:
"Przyciąga go to, co niedostępne."
"Indywidualista przez całe życie intensywnie przeżywa poczucie straty."
To mnie rozwaliło --->  Częstym stanem u niego jest depresja i melancholia. Prowadzi to do charakterystycznych stylów życia:

  • hiperaktywność - przez cały czas angażuje się w jakieś przedsięwzięcia, kończy kursy, poznaje nowych ludzi. Skutkiem tego jest zwalczenie depresji.

  • depresja - indywidualista jest przekonany, że sytuacja jest beznadziejna i że nie potrafi sobie z nią poradzić.

  • okresy depresji i hiperaktywności na zmianę. Jeśli depresja jest zbyt duża zaczyna ją zwalczać.
 "Indywidualiści to świetni psycholodzy. Potrafią pomóc ludziom, którzy znajdują się w trudnej sytuacji życiowej." <--- łapcie stronkę z tego http://enneagram-test.hanzo.eu/typ_osobowosci_4_indywidualista
też zróbcie ten test i piszcie co wyszło ;)
http://enneagram-test.hanzo.eu/
Polecam ^^
dying slow motion


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawaj dawaj ;D zmotywuj mnie do pisania dalszych wypocin ;))